|
2
comments
|
edit
ProfilTARIKH LAHIR: 6 Disember 1985
KELUARGA: Anak ketiga daripada empat beradik
ASAL: Tamparuli, Sabah (dilahirkan di Amerika Syarikat)
PENCAPAIAN: Tempat keempat, Akademi Fantasia 3 (AF3) pada 2005
DRAMA ON-LINE: Kerana Karina, Kerana Karina 2 dan Kerana Karina 3 di www.gua.com.my
DRAMA TV: Mega Sekeping Hati (RTM)
FILEM: Saus Kacang terbitan Sinemart, Indonesia dan Misi 15:11
LAGU RUNUT BUNYI: Sayang (duet bersama Ajai) dan Bila Aku Cinta (solo) menerusi filem Sayang You Can Dance
|
0
comments
|
edit
Tahniah kepada Chaq!! 2nd placing is good enough rather than nothing. I love all his performance -very the energetic! Walaupun Chaq rancak menari tapi tidaklah kedengaran pancit sangat. Pakej sudah ada, tinggal lagi to work on his vocal. Kalau berusaha gigih pasti berjaya!Apa-apapun, saya suka single Chaq "Penjelasan Satu Persatu". Very catchy dan mesra di telinga. Not like the other one, [tidak perlu sebut siapa] 'bernanah' telinga mendengar LoL. Seriously!!
I hope people will stop the issue Chaq dimasukkan semula. Bila masa pula dia keluar? Dia keluar mana? Jangan samakan Mentor dengan AF. Dalam AF student betul-betul tersingkir lepas tu diundi untuk dimasukkan semula. Where as Mentor3, pihak penganjur hanya buat sedikit kejutan di mana mereka mahu 3 finalists berentap dalam final. So, what's the issue here? Tahun depan, mungkin Mentor4 mahu 4 orang dalam final. Who knows kan? Diorang punya show, suka hati diorang lah!!pic credit
|
0
comments
|
edit
|
0
comments
|
edit
Posted In
Marsha
|
0
comments
|
edit
Congratulations to Andy Roddickfor showing me the best tennis ever!
but most important thing is
he accepted his lost in a cool way
a narrow defeat
7 -5, 6-7, 6-7, 6-3, 14-16,
Posted In
Wimbledon
|
0
comments
|
edit
It will be the Williams sisters again in the finalsI know everbody is supporting Venus
so I go for Serena!

for Men's Semi-final tonight
Andy M vs Andy R
R Federer vs T Haas
everybody is predicting that it would be Federer vs Murray in the finals
BUT
I'm still counting on Andy Roddick!!
I hope Roddick can do something to go against Murray and the crowds of course
who knows Haas can make an upset
Let's find out tonight!
Posted In
Wimbledon
|
0
comments
|
edit
|
0
comments
|
edit
Posted In
Stacy AF6
|
0
comments
|
edit
|
0
comments
|
edit

Dah mula dah. Yes! Malam-malam saya tidak lagi seboring sebelum ini hehehe.
Antara yang mara ke second round (Men's)
Federer
Seppi
Fish
Antara yang kecundang di round one (Men's)
Blake
Lopez
Antara yang mara ke second round (Women's)
Serena
Jie Zheng
Sharapova
The rest are still playing. Stay tuned on Channel 813!
Posted In
Wimbledon
|
0
comments
|
edit
please VOTE FOR HIM
so that we could hear him on Hitz.Fm
here's the link
Hitz.FM
Posted In
Adam Lambert
|
2
comments
|
edit
Read here for the news.
Posted In
Adam Lambert
|
0
comments
|
edit
Posted In
French Open
|
0
comments
|
edit
Posted In
French Open
|
4
comments
|
edit
maybe Safina....
Posted In
French Open
|
0
comments
|
edit
Posted In
French Open
|
2
comments
|
edit
Barcelona defeated Manchester United 2-0 to claim the Champions League title. Am I disappointed? Of course I am. ManU is almost there but yet so far. Nevertheless, congrats to Barca.But what make me so geram at this moment is when my brothers and cousins ejek-ejek saya atas kekalahan ManU. To me, diorang ni sebenarnya jealous sebab team kegemaran diorang, Liverpool ntah ke mana. At least, ManU dapat juga sampai ke final. Where is Liverpool? Where is Chelsea? Where is Arsenal? Kenapa tidak berabis untuk ke final? Shame on you!! Ke final pun tidak, pandai-pandai pula mengejek orang. Memang dasar pendengki!!
Sekurang-kurangnya ManU claimed the EPL title. Kamu dapat apa? Toi langot pun ndak dapat [amik kau!!] hahahaha
Go Red Devils!
pic credits : ((AP Photo/Gregorio Borgia))
|
1 comments
|
edit
Whoever can record it, please do!
By the way, Datin Meliko @ Evelene Stephen Mingkong is from my kampung ;)
Posted In
Linda Nanuwil
|
12
comments
|
edit



















