Alamakkk..lamanya saya tidak update blog saya. I went for a course from 10th - 12th July. Meaning, I was away from the office for 3 days. Selesai berkursus banyak lagi kerja-kerja menanti. Setiap kali balik rumah mesti flat punya - tiada mood buka pc :( Anyway, terima kasih kpd anda yg sudi datang memeriahkan blog saya!

World Cup sudah selesai. Italy menang selepas menumpaskan France melalui penalty shoot-out (5-3). Tumpang gumbiralah sbb saya ini penyokong Brazil. The next day saya pi kursus adoiii susah mo concentrate sbb mengantuk sangat-sangat. Nasib baik fasilitator faham dgn keadaan kami. Dia bilang "tidak apa, saya tahu korang tengok world cup pagi tadi". Apa-apapun, congrats to Italy dan juga kepada semua penyokong Italy!

Panjang umur kita akan bertemu sekali lagi di World Cup 2010 South Africa - See u there!!!




0 Responses to "ITALY - 2006 FIFA World Cup Champion"

Post a Comment