Kemarin saya penat dan sakit otak. Sampai rumah saja terus mandi, makan dan tidur hehehe. Pagi2 lagi saya sudah terbangun. Walaupun cuti saya bangun awal sebab saya sudah rehat secukupnya - 'battery' sudah charge bah :p

Sebelum saya buat apa2, first thing saya buat, saya check result world cup. Terkezut saya tengok result Argentina vs Serbia. 6 - 0 ??!! Menyesal saya tidak tengok :(

After semua kerja rumah settle, spt biasa di hari enam, saya pi breakfast di tamu. Then berfikir-fikir apa mo buat hari ini. Tiba2 saja teringin mo main bowling. Apa lagi, terus pi centre point. Adusss ramai org sbb ada tournament. Tapi sempat juga main 2 game. 1st game mainan buruk sbb mungkin belum warming up - balik2 cuci longkang kekeke. 2nd game ada peningkatan siiikitt. Habis game, terus lunch di McD.

On the way mo cari CD, saya terlimpas jual majalah. Seperti biasa, browse dulu mana tau tiba2 ternampak muka Udui tapi seperti yg dijangka mmg tiada. So saya beli Media Hiburan cover Sazzy with her tunang Nazril (17 - 23 Jun 2006). Itu pun sebab ada cerita pasal Nikki di dalam.

To cut the story yg memang panjang, short saya pulang at around 4.30pm (fuyooo satu hari ooohh saya jalan). Sampai di Dongs, singgah KFC pi tapau. Upon reaching home, saya terus belek2 MH yang saya beli tadi. Sedang belek2 tu kan, saya terkezutt nampak gambar Linda Nanuwil di ruangan Pantang Petua Artis. Actually the pantang/petua of Linda lebih kurang sama apa yg tersiar di MH minggu lepas. Apa2pun I'm still happy sbb ada cerita pasal Linda. I really miss her soooo much!

I scanned the story for u to read. Kalo ndak puas hati sbb x terang ka atau susah mo baca ka, pi beli sendiri muahaha

3 Responses to "Pantang Petua Linda Nanuwil"

  1. Anonymous Says:

    aduiiii....ko pula mendahului sia dis time kan?sciaz..terharu sia ada juga ceta udui kan...bravo my fren,ko memang bravo da boom...TQ kio.mcm tu lah...klau mcm ni lah ko bt selalu...setiap hari sia limpas2 sini...muhahaaaaaaaaaa

  2. SciaS Says:

    sia pun gumbira sangat2 sbb dpt share cerita Udui di sini. biar satu ayat saja pasal Udui mmg saya akan posting di sini :)

  3. Anonymous Says:

    tq..tq..

Post a Comment