Lotter telah tersingkir di Konsert ke 7. Persembahan terakhir Lotter dgn menyampaikan lagu 'Chow Kit Road' adalah yg terbaik selain lagu 'Azizah'. This is a reality show (reality ka) so kita kena terima.

Apa yang pasti, I'll miss Lotter di Diari Akademi. Dia sajalah yang saya tengok dpt menceriahkan suasana di Akademi. The last one was bila dia 'kenakan' Adlin hehehe. Saya tengok Lotter boleh berlakon either serius ataupun komedi. Hopefully, one day kita akan dpt tengok Lotter di panggung wayang.

Performance ke-semua pelajar di Konsert ke 7 adalah memuaskan, kecuali Farhan and Velvet. I am not sure but something isn't right with Farhan's performance - maybe her makeup and image tidak kena, membuatkan persembahan dia hambar. Velvet pula termengah-mengah. Kalo saya tidak silap lagu 'Caramu' telah dinaikkan satu key supaya Velvet dpt membawanya. Tetapi, low note dia masih kurang terutama di hujung2 bait lagu suara dia tidak kedengaran.

Apa2pun, saya memang menjangkakan salah satu budak Sabah akan tersingkir - antara Velvet atau Lotter. And at the same time, saya juga terfikir kemungkinan kah ada AFMasuk?

Kita tunggu kesudahan AF4!