3rd placing sudah diketahui dan seperti yg diramal tempat ketiga memang milik Germany. Abang sia ckp bodohlah orang kalo betting tidak ambil Germany. Bukan bermaksud kami betting. Tapi abang saya sengaja bagi perumpamaan macam tu sbb dia tahu Germany tetap menang. Macamana gia tidak menang, Portugal siap tolong jaring satu gol utk Germany hahahaha

Kejap lagi, lebih kurang 1 jam setengah dari sekarang, bermulalah final world cup 2006. It's between France and Italy. Rata-rata semua orang meramalkan France akan memenangi world cup utk kali ke-2. Tapi deep inside my heart, saya masih mengharapkan Italy boleh mengalahkan France. Kalo sia tengok performance Italy, diorang ni perfect di semua sudut. From keeper to striker. So saya harap diorang dpt bagi upset to France.

10.07.06 @ 2.00am
vs

Cuba tengok bendera Italy dan France. Lebih Kurang sama. Yang bezanya warna hijau dan biru sahaja hehehe. Saya ni suka colour hijau. So harap2 Italy tidak menghampakan saya.

ITALY = I Trust And Love You FRANCE - Friendship Remains And Never Can End

ps. Mesti TS ketawa guling2 hahahaha


2 Responses to "World Cup Final Episode"

  1. Anonymous Says:

    ITALY = I Trust And Love You FRANCE - Friendship Remains And Never Can End....

    muahahhahahaaaaaaa...
    miahaaaahahahahaaaaa...
    moahahahahahahhahahahaa....
    meahahahahhahaaaaaaaaa.......

    sias...ko memang blh tahan bah....ahakzzzz...muahahahhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaamuahahaaaaaaaaaamuahahahahahahhaahhaahhaaaaaaaa...

  2. SciaS Says:

    kan saya bilang...ko mesti ketawa guling2 hehehe

Post a Comment