Wahh ... lama x update blog. It's all because of my streamyx and telephone line!! Tahun ini saja tidak tau berapa kali masalah line/modem!! Yang paling saya kecewa, bila call streamyx diorang bilang masalah telefon kena call TM. Call TM diorg pula ckp nothing wrong with the line..adusss

TS asked whether my internet dah ok ka belum. Actually saya dah lama tidak buka pc. After TS sms saya pun try2 lah buka pc. Nasib baikkkk line sudah ok!!

Last week macam banyak mo update. Tapi sekarang semua dah basi. Lotter sudah menang AFmasuk. Congrats to him and also to all his strong supporters including Yan of KB hehehe. Siri 'Lost' di AXN pun sudah habis semalam. Argggghhh!!! ending dia betul2 buat saya suspens. I can't wait for season 3. Difahamkan akan ditayangkan pada bulan Mei tahun depan huwarggghhh lamanya!! Tapi yg paling best CSI Miami Season 3 akan mula esok malam...yahoooooo!!! Then tidak lama lagi siri 'House' season 2 pun akan mula middle of this month, if am not mistaken lah.

Saya juga sedang menghitung hari untuk menantikan Konsert Akhir AF4. Best ka? Siapa juara? Apa kezutan? Semua itu akan terjawab pada hari sabtu ini, 05.08.06.


Eh! tajuk saya sepatutnya 'Happy Birthday' hehehe melarat pula saya ni. Maklumlah lama tidak online hehehe. Anyway, I would like to wish a very Happy Birthday to all my loved ones!

Didi (28.07.06)
Liza (29.07.06)

Owen (30.07.06)
Jane (04.08.06)


May God Bless you all!

2 Responses to "Happy Birthday"

  1. Anonymous Says:

    sias...lain kali ko mesti jampi bah sblm ol...klau x mnjadi..ko sumpah seranah bah...
    pasal LOST ..ko pun tau pa sia rasa ...bikin panas betul...
    hppy belated bday to sepa2 yg celbrate bday...smoga panjang umur...bahagia hendaknya 4 ever..

  2. Anonymous Says:

    thank u TS!
    mmg bikin meradang bah internet line sia..balik2 ada problem

    itu Lost..kita sabar saja..next year ndak lama bah tu..lama lagi udui menghilang hehehe

Post a Comment