30.9.06

I was surprised to receive a present for my birthday. I didn't expect a present. Your wishes were enough to complete my day. I couldn't expect more. Tapi since kamu dah bagi saya terima sajalah hehehehe. Thank you Noey, Roana, Meg, As & Ros for the lovely gift. I love it very much. Macam korang tau-tau pula saya suka bracelet tu kan :)

Tukar cerita pulak. Kelmarin adalah hari terakhir beberapa colleagues kerja dgn kami sebab diorang ambil VSS. Memang sedih. Salah seorang daripadanya ialah Roana! Dia ni kawan minum, kawan mengutuk, kawan mengumpat, kawan ketawa dan kawan menangis saya. Sedih sebab saya tidak berpeluang berjumpa dengan dia di hari-hari terakhir dia bekerja. Dia janji dia kerja sampai friday. Rupa-rupanya she was on MC for two days. She was always on my thoughts yesterday. I didn't call or sms her coz I know I'll cry huwarggghhh. Hopefully saya dapat jumpa dia di lain hari. To you Roana, I wish you all the best and good luck on your future undertakings. I hope the decision you've made is the best for you.

0 Responses to "Birthday Gift"

Post a Comment