Congratulations to my cousin Rosa and her hubby Melvin on your wedding last Friday (27.10.06). I was waiting for the pictures from my cousin Liza as she promised to me tapi sampai sekarang emel dia tidak kunjung tiba. Terpaksa ambil gambar yang saya rakam using my hp which is not clear dan tidak menentu. In this picture, Rosa was with my sister and her son, my nephew lah kiranya.

Yang ini pula, my cousin Lyd with my sister juga (ishh my sister ni banyak enterframe lah pulak). Lyd was Rosa's maid of honour. Kesiann jadi 'amah' tapi with honour muahaha. Di belakang tu Melvin, Rosa's hubby. Susah bah mo kumpul diorg gambar sama2. Masing2 sibuk layan tetamu. I told Lyd I will upload her picture in my friendster tapi ter-post pula di blog. Jangan marahhh :p

Eh, saya tiada dlm gambar. Kesian bah sia ni tukang ambil gambar sampai lupa ambil gambar sendiri :)


0 Responses to "Congratulations on Your Wedding Day!"

Post a Comment