Kelab ofis kami buat Bowling Tournament di CPS sabtu lalu, 26 Mei 2007. Last sekali saya turun main, Oktober tahun lalu. Itupun, demi Linda Nanuwil, kami abandon game kami hahaha. Memang hari bersejarah masa tu.

Tanpa training, tanpa praktis, tanpa warming up, saya terus pigi main. Apa tidak sekarang ini saya mengalami kekejangan otot. Kaki cramp, tangan sakit. Kawan saya pun heran. Sepatutnya tangan saja yg sakit. Dia musykil camana kaki saya pun boleh cramp. Bah, camana tidak cramp, semasa saya baling bola, saya berabis break supaya saya tidak tergelincir. Nanti saya terikut itu bola masuk parit hahahaha

Tapi segala kesakitan tiba-tiba hilang bila diumumkan saya menang tempat ke-4. Hah?? Saya dapat hadiah kah? Macam tidak percaya ohh. Sempat lagi si Libbie bergurau semasa saya ambil hadiah "bah, kasih tau si Linda, boleh lawan bowling sudah sama dia". Saya teruja sudah ni mo lawan Linda main bowling. Cath, TS, Ritt, amacam?? Bila boleh lawan? Tolong kasih tau si Linda, SciaS ever-ready muahahaha. Baru dapat tempat ke-4, eksen sudah ni! Lagi bagus kalo Linda sendiri baca blog saya, biar dia rasa tercabar :lol:

Eh, di Sandakan ada tempat main bowling ka? Noey, tolong jawab gia.

2 Responses to "Bowling Tournament"

  1. Anonymous Says:

    oktober kaitu?time sia sapu2 sana...sia ingat Disember baitu..ahakss
    aduii..kena bula kah kepala ko tu sampai ko miring ni?
    neway cngrtulation kio...ada harapan ko ni tau

  2. SciaS Says:

    alamak..ko kasi jangkit kemiringan ko sama sia mengkali ni..boleh pulak sia lupa masa kita jumpa Udui kan..bukan apa bah..macam sudah terlalu lama tidak jumpa sama dia...rinduuuuuu sama Linda Nanuwil!!

Post a Comment