18.9.07

Fara Fauzana sekarang sudah jadi jurucakap produk Keep Slim. Fara bilang, dia memilih Keep Slim kerana jeles dengan perubahan Kak Engku @ Raja Azura yang menggunakan produk pelangsingan Infrared Slim Band di Keep Slim. Kalo macam tu, saya pun berminat mo jadi slim seperti Fara. Kalo Fara Fauzana sendiri approach saya suruh beli produk ni, saya akan terus beli hahahaha
Cerita selanjutnya sila layan di sini

3 Responses to "Keep Slim"

  1. Anonymous Says:

    Jangan terpegaruh kerana keep slim ini adalah penipu. Mereke hanya guna murah punya mesin dan semua cream atau ampulse adalah telah campur air punya. Saya adalah salah satu mangsa kerana memilih Keep Slim ini. Kalau nak Slim jangan pilih Keep Slim. Kalau tak percaya cuba lihat raja azura sekarang adakah memang slim? Kalau tak mahu jadi mangsa jadi jangan memilih pergi Keep Slim kerana memang tak berbaloi bazir wang dekat keep slim ini. Keep Slim ini memang penipu punya.

  2. Nadia Says:

    aku sokong ckp anonymous tuh..
    mmg keep slim ni penipu wey..
    aku dahla beli kupon nk try Free trial, last2 dia perdaya aku suro byr plak.. singgit dua xpe lg.. ni ribu2 la kan.. sorg customer dia ketok ribu2..

    dia buatkan ko rasa rendah diri je time consultation jual air liur tuh.. dorg xkan bg free trial unless ko sign up pakej tuh..
    mmg penipu la.. desperate nk customer utk cover sponsor kat artis2 tuh..

    ko tgok je la drumstick fafau camtu gak smpai skg..
    raja azura pon chubby gak..

    sape2 yg terasa nk slim tu, better korg try diet dr.Atkins je, konpem 2 minggu berat ko turun cpat.. xpyh slimming center ni.. mngarut jer.. ada ke consultant kat situ ckp takyah senaman, senaman xelok.. mmg bodo pekerja dorg tu.. x blaja sains..

  3. SciaS Says:

    nasib baik saya x terpengaruh :)

    thanks for sharing your experience here!

Post a Comment