Wah! Linda Nanuwil ada single lagu Dusun sudah! Bestlah lagu ko Linda! Terubat jugalah kerinduan untuk mendengar suara ko di radio.

Alkisahnya, semalam saya dapat sms dari salah sorang kipas susah mati si Linda. Dia suruh saya dengar Sabah VFM pada pukul 9.00 malam. Ada single baru Linda Nanuwil katanya. Alamak! tempat saya blackout semalam, camana mo dengar radio ni. Last-last dapat idea, dengar melalui handphone sajalah. Tapi syukur juga, sebelum pukul 9.00 kembali pulih itu 'karan' :D

Saya cuma sempat sms si Noey. Sebenarnya, ramai lagi saya mo sms tapi kredit saya sudah sampai ke tahap bahaya :lol: Adeh! susah juga. Tidak apalah kawan-kawan. Rajin-rajinlah kamu dengar Sabah VFM (Dusun). Kaamatan day is just around the corner so I'm sure radio sekarang sedang ligat menyiarkan lagu-lagu Kaamatan termasuk lagu baru Linda.

Actually, ada juga konon-konon saya rakam tu lagu tapi oleh kerana saya ini buta IT saya ndak pandai download di komputer - sian kan saya. Saya difahamkan lagu ini adalah ciptaan Linda sendiri. Memang best! Saya balik-balik dengar semalam. Lirik pun hampir mo hafal sudah :D

Anyway, I give you the lyrics. Print and simpan. Kalo tiba-tiba terdengar suara si Linda di radio, cepat-cepatlah kamu karaoke sama si Linda. Kiiihoiii...aramaiii tiii...

*Tadau diti
Tadau do kaamatan
Tadau di piandad-andad
Kanou oinsanan ramayo tokou
Giroto piombolutan om pisompuruan dotokou

Posik oku doung-kosuabon
Sumodia mongoi tindapou
Id karamaian tadau tagayo tokou
Miampai rasuk di talawa

Ogumu tulun nokorikot
Minsusuwai bangsa notimung misompuru
Popokito do piisan maya koubasanan
Tungkus di aki odu tokou (*)

Au oku kaandad mintong sugandoi
Unduk ngadau di olundus
Otood ginawa ku kokito tangaanak
Santangkus-tangkus doiti doilo

Mogihum oku daa tambalut ku
Kokito ku nogi linangkas di anak wagu
Ruminikot minongoi ruba
Miampai ngingis salam pintutunan (*)

Nopupusan nodi ramai kaamatan
Oinsanan ih nawayaan kakal poinsorou
Sundung potu olunggui ginawo ku
Otood kasari tu kopiruba kawagu do toun rumikot

0 Responses to ""Karamaian do Kaamatan" - Linda Nanuwil"

Post a Comment