Bersungguh-sungguh tau sign autograph! Tengok saja di jari-jarinya. Comot dengan ink :lol: Tekalah tangan siapakah itu?

Update:


Oklah. Kamu memang terrer :) Tangan siapa lagi kalo bukan tangan Linda Nanuwil kan. Ala, kalo tiada tu cover CD, mungkin korang tidak dapat teka juga :p

Ini artis ahh..susah betul mo dapat gambar muka dia. Kalo dia sedang menulis atau sedang sign autograf, kepala dia mesti tunduk begitu hehehe

Cuba ko tengok ni TS! Beginilah gambar-gambar Linda dalam kamera saya. Satu pun tidak menjadi. Maka itu, saya minta sedekah dari kamu gambar-gambar yang kamu ambil.

Odoi! Yang ini juga bah. Bagus-bagus sudah saya fokus dia, tiba-tiba pula dia berpaling mencari Roger Wang. Time ni, Linda cakap "sayang, dia sudah kahwin" sama Roger tu hehe.

Saya kira-kira mau upload tu video yang Ritt bagi sama saya. Bukan saya ketawa apa yang Linda cakap masa tu, tapi saya berabis ketawa dengan tangan orang yang mengambil video tu. Macam kena gegaran gempa bumi hahaha. Lariiii.....sebelum kena ketuk kepala saya hehehe

6 Responses to "Cuba Teka Tangan Siapa?"

  1. Anonymous Says:

    tangan c linda ka tu?

  2. SciaS Says:

    hi iter..

    nasib baik sy tidak offer hadiah utk teka2 ni kan..hehehe

    yups..mmg tangan linda yg sdg sibuk sign otograf sampai comot2 kena ink :lol:

  3. Anonymous Says:

    ko ada juga p pelancaran album c lina tu ah... berabis sy mok guess ko.. tp x jga dpt.. ehehehhe... lain kali.. kasi sedia hadiah ah.. ehehehhe...

  4. SciaS Says:

    wajib ada...mo menangis 1 tahun tu kalo tidak dtg hehehe

    ada bah kami sana tu..kami tidak bertapuk..

    ko sebelah mana?

  5. Anonymous Says:

    em... saya pusing2 d atas tingu c linda.

  6. SciaS Says:

    oooh kamu di atas...ada jg sy gambar org2 yg berkeliaran di atas..jgn2..ada ko sana tu hehe

Post a Comment