8.4.06

Bah..posting lagi (8.4.06)


Hari ini cuti, legaaa...bolehlah lambat2 bangun hehe tp x boleh juga. Mau x mau bangun awal juga sbb banyak kerja rumah :-(

Bila semua sudah siap, barulah keluar pi cari makan..kalo hari enam, x payah pi mana2..pi Tamu Inobong saja..layan mi sup si Pipin..tiba2 hujan pula...ishh..habislah kain jemuran sia. Nasib baik tidak kuat angin.

Sampai rumah, terus angkat kain. Pastu sempat main monopoly. Bukan cakap tembirang tapi end of the game, saya memang menang :-) Pastu, baring kejap sbb memang mengantuk. Malam sebelum, saya dan geng (TS, Cath) chat sampai pukul 3 pagi!! Memang betul ckp si TS, kami macam pungits, siang tidur malam chatting hehe

Memang siok tidur sbb hujan lagi..sejukkkk. Saya kalo tidur memang pasang radio. Jadi dipendekkan cerita, saya terbangun sbb saya terdengar suara Linda Nanuwil berkumandang di HOTFM (87.7) menyanyikan lagu hits dia "Jika Kau Kekasih"...best!

Bila fikir2 apa mo buat, saya pi buat minuman duduk depan TV. Apa mo buat arr? Saya pun ambillah DVD Folder saya. Belek punya belek terjumpa DVD "Final Fantasy Advent Children". Memang lama sudah dibeli tapi saya belum sempat tengok. Apa lagi, terus pasanglah. Wow..ndak sangka betul. Graphic dia mmg superb! Saya terpegun. Masalahnya filem ini dlm bahasa Jepun. Saya kasi subtitle English tapi translation dia sucks! Tapi x apa, saya layan juga walaupun cerita dia saya x berapa faham. Nantilah saya tengok kali ke-2 (wajib mo tengok balik hehehe).

Hero dia si Cloud. Dan character yg paling saya suka si Tifa. Lawa dan pandai berkung-fu well..kungfu dia ala2 Matrix hehe



0 Responses to "8 April 2006"

Post a Comment