Ermmm..kunun2 mo try test kinam uji buat blog..bukan apa..saya jeles dgn kawan2 yg lain..masing2 ada blog sendiri.

Saya pun x tau apa kegunaan blog ni..tp mengikut pengamatan saya, blog ni lebih kurang macam diari peribadi kita lah kan..tp not too personal i might say..tp sekadar berkongsi hobi, minat, aktiviti dan yg sewaktunya dgn nya..kira boleh lah kan..

So, i will try and post apa2 yg terlintas di fikiran ataupun apa2 yg berlaku di sekeliling saya utk kita kongsi bersama.

Saya ni kan suka reality show..Amazing Race, Survivor, Fear Factor, American Idol, Malaysian Idol, Akademi Fantasia..u name it..saya mesti tengok punya..yg x real pun saya suka juga..Charmed, Smallville, Bewitched etc..tau lah bah kan..mana ada betul punya..tp saya suka tengok magic dan supernatural. Saya juga suka tengok drama/filem aksi seperti Alias, Lost, CSI, Harry Porter, Lord of the Rings etc..Oh ya, saya looking forward new reality show, One in a Million..harap2 best..kita tungguuu

Kalo sports pula, saya biasanya layan Tennis, Bowling, Badminton, Soccer, Basketball, Track n Field, Swimming, adehh never ending lists. Kecuali satu..golf! hehehe no offense to golfers. Bukan apa, ini game arr macam memenatkan. Bayangkan, diorang 'rimbas' itu bola pastu jln bermeter2 utk cari itu bola hehehe

Game board pula saya suka Chess, Carrom, Dart, Monopoly, Snake & Ladder dan yg paling saya suka 'lap lap fu' muahaha..

Oh ya, balik pada hiburan saya ni peminat pada Kelly Clarkson, Mariah Carey, Jaclyn Victor dan of course local Sabahans like Linda Nanuwil & Nikki Palikat. Kesemua penyanyi yg saya sebut boleh dikategorikan sbg pemilik suara yg mantap dan power. Cayalah diorang ni!

Bah oklah, itu saja lah intro yg mampu saya buat..nanti kita bertemu lagi di lain posting kio

Be Real...SciaS

0 Responses to "Getting Started..."

Post a Comment