24.4.06

Minggu ini saya mulakan dengan mencari resit2 sokongan utk Income Tax saya :-)
Ini lah bah style saya, suka buat last minutes. Every year saya berazam utk hantar borang Income Tax saya lebih awal tapi tiap tahun juga saya hantar di saat2 akhir. Camana ni?

Apa lagi, habislah bah fail2 saya bongkar mencari resit pembelian buku & majalah. Rebate utk beli buku & majalah for last year is RM700. In 2004, rebate given was RM500 only. Selepas mengorek sana-sini, dapat jugalah saya kumpul resit berjumlah RM500.00 hehehe

So, tomorrow saya terpaksa ambil cuti pagi sbb kena berurusan di Pejabat Hasil. First time ni masuk bangunan baru diorang. Harap2 tidak sesat.

Sudahkah anda mengisi borang Income Tax anda? Tarikh akhir adalah 30.04.2006. Siapa yg belum hantar tu, cepat2lah berbuat demikian, if not, kena denda RM100 (if im not mistakenlah). Saya juga diberitahu, Pejabat Hasil akan dibuka sehingga jam 10.00 mlm. Hari Sabtu pun diorg buka. Jom hantar borang!

Ciao! saya mo tengok 'Lost'.

0 Responses to "Income Tax"

Post a Comment