Adehh..malasnya bangun hari ini pi kerja. Kalo lah saya ada banyak cuti saya sudah sambung cuti hari ini. Apa kan daya saya kena jimat cuti kalo tidak hujung tahun kena jaga ofis--tidak mau ooohhh! Lagipun pun semangat sikit bila dengar lagu Jika Kau Kekasih by Linda Nanuwil di HotFM around 6.15 am.

Alamak today is first working day of the month--ada assembly di office. Tambah malas saya. I thought of not going rasa2 mcm mo escape tp my boss ternampak saya and suruh saya join assembly. Adoi boringnya. Dengan hati yg berat terpaksalah saya melangkah keluar. I have 2 choices. Join assembly dorang si Noey atau join si Roana. Bila fikir2 malas mo join dorang si Noey sbb saya x berapa suka boss diorang hehehe. Boss si Roana pun saya tidak suka juga tp ok sikitlah.

Bila saya masuk they haven't started yet. Ada masalah diorang punya player. Adehh..camana tu? So I proposed we better sing unplug saja ish ish ish. So kami pun nyanyi 'Negaraku'. Macam2 suara ada--sumbang pun ada--hahahaha.

Then the boss pun cakap the most important thing will happen in our office. There would be a big turn-over. Well, I can't say much about this topic coz this concerns our department. Finished, I went back to my place and begin my day. Then tiba2 my phone rang. Orang tu mula berpantun "kalo padi katakan padi....". Belum pun dia habiskan pantun saya jawab "ok ok ok..sori lupa" hehehe. It was Noey. Kami keluar minum together.

Since kami berdua saja so kami ada ruang untuk berbincang mengenai beberapa perkara penting tanpa gangguan ;-) Tanpa kami sedari--habis nasi dan lauk kami ratah kekeke rupa2nya kami berdua ni kebuluran! Time bayar kami sempat argue the price of the food. Adoii mahal gila makanan sekarang. Inilah kesan sampingan kenaikan harga minyak :-(

To cut the story short, I managed to go through the day. Thank God! I reached home around 6.00pm dan saya sempat dengar lagu Linda Jika Kau Kekasih di HotFM around 6.15pm hehehe

Oklah mo mandi dulu--I want to watch CSI New York at 10.00!


0 Responses to "Argghh...malasnya pigi kerja!"

Post a Comment