Liza Hanim with her little princess Marsya menjadi tetamu di Carta 30 sempena Hari Ibu

Seperti biasa tiap hari ahad menjadi kelaziman saya untuk mendengar Carta 30 di HotFM radio station kegemaran saya buat masa ini ;-)

Let's check it out who is in top 10:

01. (01) M Nasir - Juwita Citra Terindah
02. (03) Nikki ft. Zahid - Caramu
03. (02) Radja - Jujur
04. (07) Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
05. (18) Dewa 19 - Laskar Cinta
06. (09) Ungu - Demi Waktu
07. (10) Ruffedge - Lemas
08. (08) Linda Nanuwil - Jika Kau Kekasih
09. (04) Awie - Iris
10. (05) Sarah Raisuddin - Tinggal Serpihan
As usual numbers in bracket adalah kedudukan di minggu lepas.

Congrats to Nikki kerana telah berjaya merebut tempat naib johan minggu ini. In the mean time, I was a bit worried today takut lagu Linda turun tangga lagi. Tapi nasib baik lagu Jika Kau Kekasih tidak berubah di tangga ke-8. Hopefully next week ada peningkatan. I don't want her to be out of top 10. Harap-harap LUVers akan mempergiatkan lagi pengundian mereka terhadap lagu ini. Thank u guyz (Noey, Cath, TS ~ saya tahu korang bertungkus lumus mengundi teruskan usaha okkey! Nanti kita minta Linda belanja kita makan BA 'tettt')

Yang paling best di carta 30 tadi apabila Fara Fauzana bercakap tentang Linda "album di pasaran, orang dia tidak kelihatan tapi lagu dia tetap maintain, itu yg heran tu" Faizal pula cakap "kan saya suruh awak panggil dia datang sini". Fara jawab "macamana panggil, dia sibuk dan berada di Sabah" Apa-apapun adalah diharapkan di suatu hari nanti Linda akan muncul jua di HotFM.

Langadon tomod dika Udui!

4 Responses to "Carta 30 HotFM - 14 Mei 2006"

  1. Anonymous Says:

    AURA LINDA NANUWIL TERLALU KUAT...DA 'HILANG' PUN....TP SEMANGAT PEMINAT DA X PENA HILANG ..MALAH BERTAMBAH2....!GO UDUI....

  2. SciaS Says:

    ya betulll..bila terdengar kata2 fara fauzana saya pun terfikir walaupun kelibat linda x kelihatan tp org masih meminati lagu2 dia..

    teruskan support kio..!

  3. Anonymous Says:

    muahahahaa..scias,izou boh anonymous..ngeh ngeh
    bah...cuba ko ingat2..blm ada rekod mcm ni kan dlm dunia seni ,,d mana artis da 'hilang'selepas pelancaran (sori ,if too kaSAR ni bahasa...)tp lagu2/artis da tetap diminati..malah ada peminat baru 'tersangkut'...SAH !!! LINDA PUNYAI AURA YG KUAT !SEMANGAT KITA X PENA HILANG OR PUPUS UTK LINDA ...
    nah ..trkluar udah miring sia...muahahahahaaa...

    oku,
    Tetap Saja Miring Tetapi Mesra....

  4. SciaS Says:

    adehh iziau mazo tii..sou ku isai..aura udui mmg kuat.. mcm dia dekat2 sama sia bah hehehe

Post a Comment