Seperti peminat AF yg lain saya pun tidak melepaskan peluang untuk menonton Konsert Prelude AF4. 20 calon pelajar telah menunjukkan kemampuan masing-masing. Saya pada malam itu menjadi juri di rumah. Saja testing kebolehan saya untuk menilai persembahan para peserta. Lepas tu, saya compare pilihan saya dgn pilihan juri profesional. I was surprised though sbb almost pilihan saya 100% sama dgn pilihan juri :)

(/) adalah pilihan saya (X) bukan pilihan saya

01. Hazama - Zakia (/)
02. Tasha - Sangkar Emas (X)
03. Amirul - Biru (X)
04. Lynn - Kau Pergi Tanpa Pesan (/)
05. Liya - One Thousands Million Smile (X)
06. Shaz - Munkir Bahagia (X)
07. Leez - Kasih (X)
08. Rich - I'll Be (/)
09. Faizal - Pelangi Petang (/)
10. Farhan - Route 66 (/)
11. Haider - Untuk mu Ibu (X)
12. Karen - Di Muara Sepi (X)
13. Velvet - Naluri (/)
14. Jeff - Picture of my Life (X)
15. Nora - Kali Terakhir ku Lihat Wajahmu (X)
16. Haziq - Umpan Jinak di Air Tenang (/)
17. Diddy - Mimpi yang Tak Sudah (X)
18. Zila - Rindu (/)
19. Lotter - Sunday Morning (/)
20. Salima - Syurga di Bawah Telapak Kaki Ibu (/)

Bila Aznil umumkan 10 calon pelajar yg berjaya masuk ke Akademi, hanya dua saja pilihan saya yg salah iaitu Hazama dan Lynn. Pilihan juri adalah Diddy dan Karen. Meaning, I've got 8 out of 10 correct hehehe. Pilihan SMS tu jgn ceritalah saya langsung x buat prediction. Apa2pun congrats to all 12 students yg berjaya masuk AF4. All the best and good luck!


0 Responses to "Konsert Prelude AF4"

Post a Comment