28.6.06

Adehhh...first time silap prediction ni hehehe. Saya pilih Spain sbb di pusingan awal, France bermain dgn teruk sekali. Nasib baik France dlm group yg tidak berapa ok. Kalo tidak, sudah tentu tidak masuk ke pusingan ke-2. World Cup 2002, France telah tersingkir di pusingan pertama dan telah mencipta sejarah di mana satu2nya defending champion tersingkir di pusingan awal. France adalah juara World Cup 1998. Apa2pun, tahniah kepada France dan goodbye kepada Spain.


Tapi itu semua tidak penting. Yang paling best Brazil menang dgn penuh bergaya. Walaupun gol Adriano menjadi kontroversi tapi keputusan pengadil adalah muktamad. Terimalah hakikat :)

Kalo tengok perlawanan antara Brazil dan Ghana ternyata Ghana controlled the game. Brazil banyak menunjukkan skill, which is not good. Saya harap, apabila Brazil menentang France nanti, diorang main 'good football' dan bukannya menunjuk-nunjuk. Go! Brazil Go!

Next matches:

11.00pm (30.6.06)
vs

3.00am (1.7.06)
vs

11.00pm (1.7.06)
vs

3.00am (2.7.06)
vs

Quarter-finals mmg hebat sbb semua team yg berjaya masuk last-8 adalah yg terhebat di dunia ketika ini. Saya tidak akan buat prediction sekarang. Saya mo tengok2 dulu dalam mangkuk ajaib saya barulah saya pilih team mana yg akan mara ke semi-finals :p

I'll give my prediction this friday!


0 Responses to "Brazil & France"

Post a Comment