Wahhh...sia betul lagi..!!! Cam terror pula kan hahahaha. Walaupun Italy menang tapi sebenarnya game sia tengok dicontrol oleh Australia. Cuma Australia ni tiada luck. Italy bermain dgn 10 orang selepas seorang pemain dilayangkan kad merah. Peluang ini tidak diambil sebaik mungkin oleh Australia. Tapi Italy bukan calang2. Italy sudah banyak pengalaman bermain di World Cup.

Game Swiss dan Ukraine saya tidak tengok sbb mengantuk sangat2. Lagipun saya tidak berapa minat kedua2 team hehehe.


Italy 1 vs. 0 Australia

Switzerland 0 vs. 1 Ukraine

Game terakhir di pusingan kedua ini adalah yg terbest. Selain Brazil (my peberet team) menentang Ghana malam ni ada 2 team gergasi bertembung esok pagi iaitu Spain & France. Ingin sangat2 mo tengok game ini tapi tidak tau lah kalo saya boleh berjaga sampai subuh. Kalo geng pungits bawa online malam ni mungkin saya boleh tahan mengantuk. Tapi tengoklah nanti camana.

11:00 malam (27.6.06)
Brazil vs. Ghana

3:00 pagi (28.6.06)
Spain vs. France

Atas kertas, Brazil boleh menang tapi Ghana jangan dipandang rendah. Bola itu bulat. Anything can happen. Kalo Brazil bermain seperti biasa maksud sia tidak over-confident, Brazil boleh menang.

Di antara Spain & France susah mo predict. Dua2 kuat dan dua2 mempunyai pemain yg hebat2. But like I said, bola itu bulat. Siapa tangkas dia menang. Siapa score banyak dia menang hahahaha. Mengikut statistik di pusingan awal, Spain lebih cemerlang.

So, team mana kah yg saya akan pilih utk menang?? hmmm fikir2 dulu....hehehe

I definitely choose Brazil and Spain to win! Stay tuned @83

2 Responses to "Perlawanan Terakhir di Pusingan ke-2"

  1. Anonymous Says:

    alamak!bobohizan sudah salah pulak...itu france plak yg menang, ngehngehngeh..

  2. Anonymous Says:

    hahahaha....itu lah pasallll...tapi dlm 8 perlawanan..sia teka 7 betul maa...1 saja salah..hehehe

Post a Comment