Walaupun cerita ini dah lama tapi sebenarnya ia masih 'fresh' dlm ingatan saya. Kenangan itu tidak akan pudar dan ia akan kekal dlm ingatan saya selama2nya. Uishh..kenangan apa tu? Of courselah kenangan bersama Linda Nanuwil. Kenangan semasa pelancaran album Linda "Jika Kau Kekasih" di Monsopiad Cultural Village, Kuai Kandazon, Penampang.

Pelancaran album Linda dihadiri oleh ramai wartawan dari KL and KK. Tapi heran ya, kenapa Media Hiburan saja yg buat laporan? Itu pasal lah sekarang ni, Im supporting this MH. Thank you to Media Hiburan kerana sentiasa memberi laporan mengenai Linda. Disebabkan hanya MH saja yg melaporkan pelancaran album Linda maka tidak heranlah majalah ini 'terhangat di pasaran'. Sekelip mata saja habis dijual. Sampai rakan miring saya tidak sempat membelinya. Tu lah ko TS selalu miring2 hahaha

Anyway, untuk menunaikan permintaan TS saya scan and post di sini. Bukan utk TS seorang saja tapi kepada semua peminat Linda yg tidak terbeli MH edisi pelancaran album JKK Linda Nanuwil ;)



Kalo text terlalu kecil utk dibaca..korang klik saja gambar tu..pastu korang zoom..!!

2 Responses to "Linda Nanuwil semasa Pelancaran "Jika Kau Kekasih""

  1. Anonymous Says:

    scias,TQ...sia trharu ni...sampai paras tompirilu ni....TQ..TQ..BA?
    no problem.....
    sb...peristiwa kehabisan MH lah..aku sekarang pandai booking MH...muahahahaaaaa...

    Lihing?Miring2?Langgar dinding?..muahahahaaaaa...

    TQ so much..from siring of my heart...

  2. Anonymous Says:

    no problem TS...demi geng miring dan demi udui hehehe

    sia masih renung2 no hp dia hahahaha

Post a Comment