3 Jun 2007

"Kata hati merayu aku pergi meninggalkan dirimu tapi ku tak terdaya, mengapa kasih harus ku alami...."

Adehh terkejut saya dengar suara Linda Nanuwil nyanyi Jika Kau Kekasih. Siapa punya alarm clock bah tu? Ohh si TS punya alarm. Terlampau lah bah juga bangun pukul 5 pagi :) Kalo tidak, banyak soalan yang mungkin saya tanya sama Linda. Tapi tidak apa, yang paling penting, Linda peluk dan cium pipi saya awwww...yg lain jangan jealous!!

Today was our last day in Sandakan. Rasa macam belum puas. Tapi apa buli buat, bisuk kerja sudah. Si noey pun kepenatan sudah bawah kami jalan-jalan :) Selepas semua sudah bersiap, untuk kali terakhirnya kami breakfast di Restoran Hidayah. Saya tengok, semua makan ringan-ringan saja. Saya makan nasi lemak. Noey bilang rugi datang Sandakan kalo tidak merasa nasi kuning Sandakan.

Then noey hantar saya pi airport. Ritt, TS dan Cath pun ikut hantar saya. Bukan apa, si Ritt tidak confident dengan jalan keluar dari Sandakan, terpaksalah diorang ikut si noey hantar saya ke airport :) Selepas bersalam-salam dgn Noey & Cath (Ritt & TS kalo saya lupa salam sama kamu, minta maaf sajalah. Lagipun kita bila-bila boleh jumpa. Nanti kita minum-minum di Sadong Jaya hehehe) noey terus pi tunjuk jalan camana keluar dari Sandakan sama si Ritt. Kalo tidak, berpusing-pusinglah diorang di bulatan yang ada replika 'buaya' dan 'orangutan' hahaha

Flight saya pukul 8.50 pagi. Delay 5 minit. Perut saya meragam pula. Ini mesti pasal nasi kuning yang first time saya try makan tu. Apa-apapun, saya selamat sampai di KK hampir-hampir pukul 10 pagi. Saya sempat sms noey, TS, Ritt yang saya sudah sampai di KK. Balik rumah saja, terus mandi dan tidur. Penat tapi enjoy. TS sempat melaporkan melalui sms, diorang tidak sempat singgah tinguk kolam ikan sebab hujan lebat di Ranau hehehe. Sudah ku bilang, korang tipu saya saja hmmm...

Next trip - Gayana Island in July. Kalo tiada halangan, mungkin saya join juga :)

8 Responses to "My Diary : Trip to Sandakan"

  1. Anonymous Says:

    "Kata hati merayu aku pergi meninggalkan dirimu tapi ku tak terdaya, mengapa kasih harus ku alami...."

    ni lagu susa mo kasi 'delete' bah dlm alarm sia..bikin kasi bangun setiap hari bah...

    trip sandakan ni kekal terlipat kemas dalam lipatan sejarah hidup bah....ahakss
    bah ,tu Gayana...klau kena masa n timing ..ok bah klau ko...
    c yaa..kasi sedia tu sinapang ikan...byk basungan di siring2 gayana tu...shark pun ada..

  2. SciaS Says:

    menyesal sia x minta ko tu lagu 'alarm'...dlm hp sia mp3 JKK saja..sia tiada yg sudah kena rip

    itu gayana...tunggu noey rancang..saya biasanya last minutes buat keputusan hehehe

  3. Anonymous Says:

    weiiiii sia nkorang nda jemput ka???

  4. Anonymous Says:

    anonymous....jemput bah...tp gan syarat..bawa c tunduyui..kakakakaaa

  5. Anonymous Says:

    anonymous sementara.....
    sapa c tunduyui????

  6. Anonymous Says:

    ahaksss...

  7. Anonymous Says:

    cinta..ko ka yg minta jemput tu??

    dtg lah..sama ngan huda..tapi kan..gayana resort sekarang sdg buat major renovation :(

    kita pi tempat lain lah...

    idea idea idea?? anyone?

  8. Anonymous Says:

    Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Post a Comment