Selepas kita dipersembahkan dengan drama-drama AF di dalam diari, esok kita sama-sama menyaksikan konsert pertama diorang. My guess, esok tiada penyingkiran. Ramli MS bilang, konsert pertama ini merupakan konsert 'just for fun' dan bukannya konsert ujian tu pasal diorang diberi tugasan 'makanan' diorang.

Ika salah sorang pelajar telah berjaya menarik perhatian penonton kepadanya. Why? Sebab pada mulanya dia diberi lagu 'Umbrella'. Lagu yang kononnya kegemaran dia tapi in the end, dia tidak boleh bawa. Then si Pengetua bersikap lenient dan telah memberi peluang sama dia untuk menukarkan lagu. Si Ika tu telah memilih lagu Sarah Raisuddin 'Kesetiaan'. Tadi saya tengok dia masih tidak dapat bawa lagu ini. If given a choice, mo saja singkirkan budak yang satu ini. Unless like I said previously, dia mo buat kejutan during konsert. So, let's wait and see. Good strategy from Ika? Maybe..

In the meantime, I hope Stacy can nail 'No One'. Lagu ini shouldn't give her a problem coz dia selalu bawa lagu ni di Q-Ball tempat dia kerja. Well, maybe not as good as Alicia Keys but I hope at least lebih kurang sama dengan lelaki ini yang saya jumpa di YouTube. Nama dia Nick Pitera dan dia cun impersonate penyanyi-penyanyi terkenal :)



Afundi Stacy!

YouTube credit to goonieman86

0 Responses to "Akademi Fantasia 6"

Post a Comment