Happy Birthday to Linda Nanuwil! Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.

Susah betul mo update blog sekarang. Sibuk memanjang. Kemarin cuti pun tidak sempat mo on pc. Konon-konon mau komen diari AF dan persembahan American Idol tapi saya tidak berkesempatan.

Apa-apapun, American Idol telahpun menyingkir seorang lagi peserta. Semasa saya menonton persembahan diorang rabu lepas, saya ingatkan Kristy Lee Cook yang akan tersingkir. Well, Amanda memang teruk persembahan dia tapi saya ingat dia masih boleh meraih undi. Rupa-rupanya tekaan saya meleset. Kristy terselamat dan Amanda yang meninggalkan American Idol.


Amanda Overmyer pada permulaannya adalah seorang yang pendiam but she surprised me when Simon commented that she should do something different (selain dari lagu rock) and Amanda replied "ballads are boring". Dia siap pasang angan-angan bahawa dia akan menyanyi ikut suka hati dia setiap minggu. Wah! egonya. No wonder she was eliminated. I think many people didn't like the way she hits back to Simon.


Oh and by the way, I like Syesha Mercado and David Archuleta's performance.
Stay tuned for the next top 10 show!

0 Responses to "American Idol Season 7 - Top 11 Result"

Post a Comment