25.3.09

Saya masuk kerja hari Isnin, terkejut ada satu bungkusan atas meja. I read the note, it was a gift from a friend of mine, De5. I didn't open it. I just kept in my drawer. Then I sent her an email to say thank you :))

Sampai rumah, saya buka bungkusan tu, wahhh...kain! This friend of mine, knows that I like green and I am sure she bought this colour purposely - nak kenakan saya. But you know what, green or not green, I love this kain!

Thank you De5! You are the best!

8 Responses to "A Gift"

  1. De5 Says:

    welcome my pren...

  2. SciaS Says:

    Kalo ada lagi...jangan segan silu kirim k...hehehehe

  3. De5 Says:

    kuajaqqqqqqq....

  4. SciaS Says:

    hehehehe....jgn marahhhh

  5. De5 Says:

    hehehehehe... no hal maaa....
    ko nk wt fesyen ape:

  6. SciaS Says:

    ermmm....ntahlah...tak tau lagi :)

  7. De5 Says:

    ko wt le kebaya, hehehehehe

  8. SciaS Says:

    Kain yg ko bagi tempoh hari (batik ungu) aku dah buat kebaya hehehe

    Tengoklah...apa akan jadik ngan kain tu :))

Post a Comment